zondag 30 mei 2010

De Rust

Normaal gesproken ben ik altijd rond de ringvaart in de Haarlemmermeer te vinden.
Om een of andere reden, kan ik als ik hier fiets nooit mijn rust vinden. Ik voel mij hier vaak opgejaagd, geen idee door wie of wat.

Nu ben ik de laatste 2 keer, dat ik aan het trainen was, via Uithoorn, Wilnis richting Woerden gereden. Het eerste dat mij opviel is de rust die ik hier tijdens het fietsen gevonden heb. Rustig aan trappen niet haasten, genieten van de omgeving. De geur van gras, bloemen en de vogels zien en horen fluiten. Het is heel vreemd, en zal wel tussen mijn oren zitten maar hier fietsen geeft mij rust.

Ik ben vaak op de fiets te vinden, maar de beleving die ik hier boven uitleg, ben ik dit jaar nog niet eerder tegen gekomen. Misschien komt het door het landelijke met de kleine dorpjes; De totaal andere omgeving, ik heb echt geen idee maar lekker is het wel.

Klik hier voor de route:
De Route

Geen opmerkingen:

Een reactie posten